Bestuurlijke ondersteuning
Wij helpen u graag met de volgende bestuurlijke taken:
- Het opstellen en versturen van gegevens ten behoeve van een notariële overdracht van een appartementsrecht waarvan de kosten in rekening worden gebracht bij koper of verkoper, zoals bepaald in de splitsingsakte.
- Het bijhouden van register van eigenaars en gebruikers.
- Het per e-mail beschikbaar stellen van inlogcodes aan de eigenaren, zodat ze 24 uur per dag/ 7 dagen per week via het internet inzage hebben in de administratie.
- Het voldoende verzekeren en verzekerd houden van de gemeenschappelijke delen conform de akte van splitsing. In overleg met de verzekeraar, eenmaal per jaar controleren of de verzekeringen aansluiten bij de wensen van de VvE.
- Het (digitaal) archiveren van de verenigingsstukken, met inachtneming van de wettelijk voorgeschreven bewaartermijnen.
- De kascommissie in de gelegenheid stellen de jaarstukken te controleren.
- Eenmaal per jaar signaleren van het tijdstip van de vergadering van eigenaars, beschikbaar stellen van concepten voor de agenda, vergaderprocedure en notulen van de vergadering van eigenaars. Versturen van de uitnodigingen, vergaderstukken en distributie van de notulen.
- Berekenen van het aandeel in het reservefonds ten behoeve van de individuele belastingaangiften (box 3).
- Bijhouden en administreren van overeenkomsten.
Beheer & Advies op maat!
Tijdens een oriënterend gesprek spreken wij graag specifieke zaken door om zo tot een beheerpakket op maat te komen. Wij streven naar een dienstverlening die in overeenstemming is met de behoefte en het verwachtingspatroon van de Vereniging van Eigenaren. Ook voor advies op administratief, technisch en bouwkundig gebied kunt u altijd een beroep op ons doen.