Administratieve ondersteuning
Wij helpen u graag met de volgende administratieve taken:
- Het inrichten van de administratie aan de hand van de splitsingsakte.
- Het vervaardigen van een conceptbegroting van de kosten en opbrengsten van de Vereniging voor het komend boekjaar en het berekenen van de daaruit voortvloeiende door de leden verschuldigde bijdrage(n) conform de verdeelsleutel uit de splitsingsakte.
- Wanneer de VvE beschikt over een MJOP zullen wij op basis van dit rapport de onderhoudswerkzaamheden jaarlijks opnemen in de administratie.
- Het incasseren en administreren van de maandelijkse voorschotbijdrage, aan de hand van een jaarlijks door de ledervergadering vastgesteld en goedgekeurd incassobesluit.
- Het betalen en administratief verwerken van, voor zover nodig, door de vergadering goedgekeurde en door het bestuur geaccordeerde facturen.
- Het voeren van de volledige dagelijkse financiële administratie van de VvE.
- Het opstellen en versturen van de jaarstukken, waaronder exploitatierekening, balans en jaarverslag.
- Het beheren van de bankrekening(en) en/of spaarrekening(en)op naam van de VvE.
Beheer & Advies op maat!
Tijdens een oriënterend gesprek spreken wij graag specifieke zaken door om zo tot een beheerpakket op maat te komen. Wij streven naar een dienstverlening die in overeenstemming is met de behoefte en het verwachtingspatroon van de Vereniging van Eigenaren. Ook voor advies op administratief, technisch en bouwkundig gebied kunt u altijd een beroep op ons doen.